Jak to celé probíhá?

Na jakékoliv stránce našeho servisu si stáhněte protokol v sekci „Jak to bude probíhat“ a vyplňte ho.

Pokud jste z Prahy, zařízení můžete přinést osobně na naši prodejnu na adrese Kovanecká 2390/1A.

Pokud bydlíte mimo Prahu, zařízení k nám můžete zaslat zdarma prostřednictvím Zásilkovny. Na podacím místě stačí nahlásit kód 97389127 nebo ho napsat na balík.

Náš technik se vám zpravidla do 2 dnů ozve s diagnostikou problému a návrhem cenové opravy. Budete-li do té doby mít jakékoliv dotazy, neváhejte a ozvěte se nám.

Jak rychle obdržím odpověď ze servisního střediska?

Odpověď ze servisního střediska obvykle obdržíte do 2 pracovních dnů. V e-mailu vám stručně a transparentně sdělíme diagnostiku vašeho zařízení a rovněž navrhneme cenu opravy.

Jak dlouho trvá oprava?

Doba opravy je individuální a závisí na vytížení a dostupnosti náhradních dílů. Po přijetí zařízení obdržíte obratem jeho diagnostiku. Délka opravy se může lišit a v některých případech může trvat i několik dní.

Za malý příplatek nabízíme možnost expresní opravy, kterou vyřídíme do 48 hodin. 

Jaká je cena opravy?

Cena opravy vysavače se pohybuje v rozmezí 1 800 až 2 800 Kč, v závislosti na druhu opravy a náhradních dílech.

Ceník servisu projektorů XGIMI naleznete zde.

Ceník servisu mobilních je k dispozici zde.

Poskytujete i záruční servis?

Momentálně nabízíme pozáruční opravy.

Můžu přinést zařízení na opravu i osobně?

Ano, zařízení můžete přinést osobně na adresu Kovanecká 2390/1a, Praha.

Jak je to s parkováním na prodejně v Kovanecké ulici?

Pro naše zákazníky máme připravena dvě parkovací stání přímo před prodejnou.

Jaký je kontakt na naše servisní středisko?

Rádi vám odpovíme na veškeré vaše dotazy na e-mailu i telefonu:


E-mail: servis@sunnysoft.cz
Telefon: +420 222 998 211

Jak probíhá oprava? Kolik stojí diagnostika?

Po přijetí zařízení provedeme diagnostiku, kterou zákazníkům nabízíme bezplatně.

Poté vás budeme kontaktovat s cenovou nabídkou.

Mohu poslat zařízení i ze Slovenska?

Ano, zařízení přijímáme i ze Slovenska. Na webu Sunnysoft.sk v záložce „Ako to bude prebiehať“ vytiskněte servisní protokol, vyplňte údaje a přiložte jej k zařízení. Odeslání nabízíme zdarma přes službu Zásilkovna (nyní Packeta) s kódem 97389127.

Kolik stojí doprava do našeho servisního střediska?

Doprava je zdarma prostřednictvím služby Zásilkovna (nyní Packeta). Na podacím místě stačí nahlásit kód 97389127 nebo ho napsat na balík.

Ostatní zařízení a závady

Váháte, zda vám můžeme pomoct?

Kontaktujte nás, popište zhruba problém svého zařízení a uveďte jeho typ. My se vám do dvou pracovních dnů ozveme s návrhem řešení.